Call Center

Każdy serwer NCP wyposażony jest standardowo w pakiet oprogramowania call center i umożliwia skonfigurowanie centrum obsługi Klientów z ruchem  telefonicznym zorganizowanym w kolejki.

W działach obsługi klienta wielu firm dokonuje się pomiarów różnych wskaźników i parametrów związanych z jakością obsługi Klienta i poziomem jego satysfakcji. Dzięki analizie statystyk ruchu telefonicznego możemy zarządzać systemami typu call center, a przez to zwiększać efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców czy agentów.

  • NIE CHCESZ TRACIĆ KLIENTÓW Z POWODU NIEODEBRANYCH POŁĄCZEŃ?
  • CHCESZ ZBIERAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O SWOICH KLIENTACH I CHCESZ ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ SWOJEJ FIRMY?
  • PROWADZISZ KAMPANIE TELEFONICZNE?
  • INTERESUJĄ CIĘ ROZBUDOWANE STATYSTYKI POŁĄCZEŃ?
  • CHCESZ ABY NAGRANIA TELEFONICZNE W TWOJEJ FIRMIE BYŁY BEZPIECZNE I DOBRZE ZARZĄDZANE?
  • DBASZ O PROFESJONALNY WIZERUNEK SWOJEJ FIRMY?

MAMY DLA CIEBIE ROZWIĄZANIE

Slican CallCenterMAN to oprogramowanie do zarządzania i kontroli pracy w działach typu call center, takich jak wszelkiego rodzaju biura obsługi klienta, działy handlowe czy centra serwisowe. Monitoring danych pracy w takich miejscach to ogromna liczba danych, którą trudno przetworzyć w manualny sposób. Dedykowana aplikacja webowa dostarcza Managerom wielu narzędzi ułatwiających zarządzanie i optymalizację kosztów operacyjnych. Aplikacja dostępna jest z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej.