System CRM

Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP. Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych… właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!

Rozwiązania dla służby zdrowia

Sprawna obsługa i komunikacja z pacjentem, która opiera się między innymi na zintegrowanych, nowoczesnych technologiach teleinformatycznych staje się istotnym elementem wpływającym na rozwój placówki medycznej. Integracja serwerów telekomunikacyjnych Slican z aplikacjami do obsługi jednostek służby zdrowia ułatwia kontakt pacjenta z jednostką medyczną a jednostka medyczna szybciej i łatwiej kontaktuje się z pacjentem.

Rozwiązania dla hotelarstwa

Hotel jest wyjątkowym wyzwaniem dla integratora sieci telekomunikacyjnej. W dobie powszechności telefonii IP i GSM centrala telefoniczna w hotelu jest w coraz większym stopniu środkiem i narzędziem integracji, a nie tylko pośrednikiem w komunikacji. Obecnie centrala wraz z aplikacją hotelową wspiera przede wszystkim pracowników hotelu w efektywnej i sprawnej obsłudze gościa hotelowego.

Oprogramowanie taksówkarskie

Sprawna komunikacja i jakość świadczonych usług to niezbędne elementy efektywnego działania każdej korporacji taksówkarskiej. Integracja central telefonicznych Slican z systemami do obsługi firm taksówkarskich to idealne połączenie dwóch, kluczowych dla prawidłowego działania firmy rozwiązań.
Centrale teleinformatyczne Slican, dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z różnymi systemami do obsługi firm taksówkarskich.