Komunikator MessengerCTI
Aplikacja oferuje łatwą i niezawodną komunikację głosową i tekstową użytkownikom central telefonicznych Slican. Kontaktuj się z innymi nie przerywając swojej pracy z inną aplikacją czy narzędziem. Realizuj połączenia głosowe, wysyłaj wiadomości sms czy wreszcie czatuj bezpośrednio z aplikacji zainstalowanej na twoim urządzeniu niezależnie czy jest to komputer z systemem Windows czy smartfon z systemem Android.
Korzystaj z listy kontaktów, aby zobaczyć kto jest dostępny i jakie masz opcje komunikacji oraz użyj najlepszej z nich do interakcji. Płynnie poruszaj się między rozmową, czatem, swobodnie wysyłaj sms-y.
Aplikacja dedykowana użytkownikowi przez Slican oferuje interfejs graficzny dopasowany do urządzenia, z którego korzystasz. Aplikacja synchronizuje się w czasie rzeczywistym z serwerem Slican, czy to NCP czy centralą hybrydową z rodziny IPx, MAC lub CCT. Obie wersje są zawsze zsynchronizowane ze sobą.
MobilePhone
Slican MobilePhone to usługa umożliwiająca korzystanie z telefonu komórkowego lub domowego tak jak z telefonu firmowego włączonego do centrali Slican. Slican MobilePhone zwiększa mobilność pracowników i efektywność wykorzystania istniejących zasobów komunikacyjnych w każdej organizacji, niezależnie od miejsca i czasu.
Mogą z niej korzystać:
- wszyscy, którym doskwiera brak łączności w trakcie przemieszczania się po halach, magazynach itp. a nie dysponują systemem DECT – telefon komórkowy może pracować jako element sieci Slican MobilePhone;
- pracownicy mobilni – zarówno okazjonalnie pracujący poza biurem jak i przedstawiciele handlowi regularnie pracujący w terenie – telefony komórkowe mogą być telefonami równoległymi „pracującymi” w czasie kiedy pracownicy są poza biurem tak jak telefony stacjonarne, stojące na biurku;
- firmy pracujące w systemie „home working” – dowolny telefon domowy współpracownika może być elementem sieci MobilePhone.
Usługi Slican MobilePhone wymagają:
- central NCP, IPx lub MAC czy CCT;
- zdefiniowania telefonu podstawowego i telefonu równoległego;
- zakupu licencji;
- aktywacji przez administratora centrali – tylko uprawnieni użytkownicy (numery wewnętrzne centrali) mogą korzystać z usługi;
- określenia jakie numery zewnętrzne – stacjonarne i komórkowe – pracują w ramach Slican MobilePhone;
- aktywacji i wyłączenia usługi przez pracownika / osobę uprawnioną do korzystania z MobilePhone (wpisanie odpowiedniego kodu PIN).
Dodatkowo abonentom korzystającym z usługi Slican MobilePhone może być udostępniony serwis Callback. Pozwala to na realizację połączeń z telefonu równoległego na koszt centrali firmowej.
- Callback ogranicza wykonywanie połączeń służbowych (z telefonu równoległego) wyłącznie do telefonów zapisanych w bazie danych centrali. Nie zachodzi niebezpieczeństwo utraty hasła i włamania do systemu telekomunikacyjnego firmy.
- Jako że użytkownik Callback nie ponosi żadnych opłat za połączenie można jako numery MobilePhone wprowadzić numery GSM prywatnych telefonów pracowników – mniej komórek służbowych.
- Rozmowa w obu kierunkach zestawiana jest przez centralę firmową – do osoby dzwoniącej nie jest przesyłana prezentacja numeru osoby dzwoniącej. Odbierający połączenie jest przekonany, że dzwoni do niego osoba z siedziby firmy. Nie prezentujemy więc, ani numerów GSM telefonów służbowych czy prywatnych, nie publikujemy też numeru telefonu domowego.