Komunikator MessengerCTI

Aplikacja oferuje łatwą i niezawodną komunikację głosową i tekstową użytkownikom central telefonicznych Slican. Kontaktuj się z innymi nie przerywając swojej pracy z inną aplikacją czy narzędziem. Realizuj połączenia głosowe, wysyłaj wiadomości sms czy wreszcie czatuj bezpośrednio z aplikacji zainstalowanej na twoim urządzeniu niezależnie czy jest to komputer z systemem Windows czy smartfon z systemem Android.

Korzystaj z listy kontaktów, aby zobaczyć kto jest dostępny i jakie masz opcje komunikacji oraz użyj najlepszej z nich do interakcji. Płynnie poruszaj się między rozmową, czatem, swobodnie wysyłaj sms-y.

Aplikacja dedykowana użytkownikowi przez Slican oferuje interfejs graficzny dopasowany do urządzenia, z którego korzystasz. Aplikacja synchronizuje się w czasie rzeczywistym z serwerem Slican, czy to NCP czy centralą hybrydową z rodziny IPx, MAC lub CCT. Obie wersje są zawsze zsynchronizowane ze sobą.

 

MobilePhone

Slican MobilePhone to usługa umożliwiająca korzystanie z telefonu komórkowego lub domowego tak jak z telefonu firmowego włączonego do centrali Slican. Slican MobilePhone zwiększa mobilność pracowników i efektywność wykorzystania istniejących zasobów komunikacyjnych w każdej organizacji, niezależnie od miejsca i czasu.

Mogą z niej korzystać:

  • wszyscy, którym doskwiera brak łączności w trakcie przemieszczania się po halach, magazynach itp. a nie dysponują systemem DECT – telefon komórkowy może pracować jako element sieci Slican MobilePhone;
  • pracownicy mobilni – zarówno okazjonalnie pracujący poza biurem jak i przedstawiciele handlowi regularnie pracujący w terenie –  telefony komórkowe mogą być telefonami równoległymi „pracującymi” w czasie kiedy pracownicy są poza biurem tak jak telefony stacjonarne, stojące na biurku;
  • firmy pracujące w systemie „home working” – dowolny  telefon domowy współpracownika może być elementem sieci MobilePhone.

Usługi Slican MobilePhone wymagają:

  • central NCP, IPx lub MAC czy CCT;
  • zdefiniowania telefonu podstawowego i telefonu równoległego;
  • zakupu licencji;
  • aktywacji przez administratora centrali – tylko uprawnieni użytkownicy (numery wewnętrzne centrali) mogą korzystać z usługi;
  • określenia jakie numery zewnętrzne – stacjonarne i komórkowe – pracują w ramach Slican MobilePhone;
  • aktywacji i wyłączenia usługi przez pracownika / osobę uprawnioną do korzystania z MobilePhone (wpisanie odpowiedniego kodu PIN).

Dodatkowo abonentom korzystającym z usługi Slican MobilePhone może być udostępniony serwis Callback. Pozwala to na realizację połączeń z telefonu równoległego na koszt centrali firmowej.

  • Callback ogranicza wykonywanie połączeń służbowych (z telefonu równoległego) wyłącznie do telefonów zapisanych w bazie danych centrali. Nie zachodzi niebezpieczeństwo utraty hasła i włamania do systemu telekomunikacyjnego firmy.
  • Jako że użytkownik Callback nie ponosi żadnych opłat za połączenie można jako numery MobilePhone wprowadzić numery GSM prywatnych telefonów pracowników – mniej komórek służbowych.
  • Rozmowa w obu kierunkach zestawiana jest przez centralę firmową – do osoby dzwoniącej nie jest przesyłana prezentacja numeru osoby dzwoniącej. Odbierający połączenie jest przekonany, że dzwoni do niego osoba z siedziby firmy. Nie prezentujemy więc, ani numerów GSM telefonów służbowych czy prywatnych, nie publikujemy też numeru telefonu domowego.

Jak działa slican MobilePhone?

Jak działa Slican MobilePhone i Callback?

Dzwonię z telefonu prywatnego na koszt centrali: