Systemy CRM
Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP.
Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łatwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych… właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!
Lepsza komunikacja z klientami oraz wyższy poziom obsługi to cele każdej nowoczesnej firmy. Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z programami klasy CRM.
Przykładowe funkcje, które mogą być realizowane przez programy CRM dzięki integracji z centralami Slican:
- informacje o połączeniu przychodzącym / oczekującym widoczne z poziomu aplikacji CRM – prezentacja kartoteki kontrahenta / dzwoniącego;
- wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych w kartotece kontrahenta aplikacji CRM – kliknięcie w nr telefonu;
- możliwość odbierania / rozłączania połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM – kliknięcie na monitorze komputera;
- odrzucanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM;
- przeniesienie połączeń przychodzących na inny numer telefonu – funkcja możliwa do ustawienia z poziomu aplikacji CRM;
- możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy;
- statystyki rozmów telefonicznych – źródło informacji dla handlowca, jak i menadżera grupy sprzedażowej;
- billingi rozmów telefonicznych – kontrola kosztów, możliwość przypisania ich do projektu, kosztów obsług klienta lub innych właściwych dla danej firmy;
- rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji CRM;
- rejestrowanie uprawnień telefonu (abonenci wirtualni);
- możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM;
- przypisanie notatek tekstowych lub nagrań z centrali telefonicznej do kartoteki klienta;
- wysyłanie i odbieranie informacji SMS przez zintegrowaną bramkę GSM w centrali;
- inne funkcje możliwe do realizacji dzięki integracji aplikacji CRM z centralami Slican dedykowane do specyficznych wymagań firmy.
Rozwiązania klasy CRM można integrować z centralami Slican, dostosowując zarówno system informatyczny, jak i urządzenie PBX do wielkości oraz specyfiki firmy.
Wykorzystanie wszystkich możliwości wynikających z integracji może się wiązać z koniecznościa wykupienia odpowiednich licencji Slican.