Systemy CRM

Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP.

Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łatwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych… właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!

Lepsza komunikacja z klientami oraz wyższy poziom obsługi to cele każdej nowoczesnej firmy. Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z programami klasy CRM.

Przykładowe funkcje, które mogą być realizowane przez programy CRM dzięki integracji z centralami Slican:

 
  • informacje o połączeniu przychodzącym / oczekującym widoczne z poziomu aplikacji CRM – prezentacja kartoteki kontrahenta / dzwoniącego;
  • wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych w kartotece kontrahenta aplikacji CRM – kliknięcie w nr telefonu;
  • możliwość odbierania / rozłączania połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM  – kliknięcie na monitorze komputera;
  • odrzucanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM;
  • przeniesienie połączeń przychodzących na inny numer telefonu – funkcja możliwa do ustawienia z poziomu aplikacji CRM;
  • możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy;
  • statystyki rozmów telefonicznych – źródło informacji dla handlowca, jak i menadżera grupy sprzedażowej;
  • billingi rozmów telefonicznych – kontrola kosztów, możliwość przypisania ich do projektu, kosztów obsług klienta lub innych właściwych dla danej firmy;
  • rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji CRM;
  • rejestrowanie uprawnień telefonu (abonenci wirtualni);
  • możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM;
  • przypisanie notatek tekstowych lub nagrań z centrali telefonicznej do kartoteki klienta;
  • wysyłanie i odbieranie informacji SMS przez zintegrowaną bramkę GSM w centrali;
  • inne funkcje możliwe do realizacji dzięki integracji aplikacji CRM z centralami Slican dedykowane do specyficznych wymagań firmy.

Rozwiązania klasy CRM można integrować z centralami Slican, dostosowując zarówno system informatyczny, jak i urządzenie PBX do wielkości oraz specyfiki firmy.

Wykorzystanie wszystkich możliwości wynikających z integracji może się wiązać z koniecznościa wykupienia odpowiednich licencji Slican.