TAXI

Sprawna komunikacja i jakość świadczonych usług to niezbędne elementy efektywnego działania każdej korporacji taksówkarskiej. Integracja central telefonicznych Slican z systemami do obsługi firm taksówkarskich to idealne połączenie dwóch, kluczowych dla prawidłowego działania firmy rozwiązań.

Centrale teleinformatyczne Slican, dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z różnymi systemami do obsługi firm.

Szeroki wybór central Slican (Slican NCP, Slican IPL-256, Slican IPM-032, Slican IPU-14 i inne) ułatwia dopasowanie rozwiązania do wielkości i specyfiki danej firmy. Firma wybierając centralę Slican ma gwarancję, że korzysta z najnowszych technologii a kompatybilność z aplikacjami właściwymi dla danej branży ułatwia i podnosi standard obsługi klienta.

Każdy zadowolony klient korporacji taksówkarskiej wzmacnia pozytywny wizerunek firmy.

Przykładowe funkcje, które mogą być realizowane dzięki integracji, to między innymi:

 
  • identyfikowanie osoby dzwoniącej na podstawie numeru telefonu, szybki dostęp do danych klienta i historii jego zamówień;
  • informacje o połączeniach oczekujących, kolejkowanie połączeń;
  • wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych klienta lub z wykorzystaniem numeru telefonu przypisanego do zlecenia;
  • możliwość łączenia rozmów klient – taksówka i taksówka – klient;
  • automatyczne wypełnianie zlecenia klienta na podstawie poprzednich zamówień dzwoniącego, co ułatwia pracę dyspozytora;
  • możliwość wysyłania SMS-ów do klientów z informacjami między innymi o: przyjęciu zlecenia przez firmę taksówkarską czy dojechaniu taxi na miejsce zlecenia;
  • nagrywanie rozmów;
  • blokowanie połączeń przychodzących z numerów będących na tzw. „czarnej liście”;
  • i wiele innych możliwości.

Wykorzystanie wszystkich możliwości wynikających z integracji może się wiązać z koniecznością wykupienia odpowiednich licencji Slican.